«ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Σ' ΑΓΑΠΩ!» ποίημα



Ηλιαχτίδα μικρή
Της ημέρας αυγή
Πρωινή προσευχή,
η ζεστή σου φωνή.

Καλημέρα, Σ' αγαπώ!
Καλημέρα.

Οξυγόνο κι αέρας,κοίτα η πόλη ξυπνά.
Ας το νιώσω μια μέρα, μεσ' τη ζεστή σου αγκαλιά.
Έλα κοντά, έλα κοντά, Μίλα γι' αγάπη ξανά.
Δωσ' μου ζωή, δώσ' μου ζωή, Θα 'μαι όπου είσαι κι εσύ.

Δώρο ανεκτίμητο, φως σε γη
Ψηλά κοιτάζω με προσμονή
Να ανοίξει ο ουρανός
Ένας άγγελος να 'ρθει μικρός

Καλημέρα, Σ' αγαπώ!
Καλημέρα.

Μια λέξη, ένα χάδι. Να γίνομαι πιο δυνατός.
Η κραυγή στο σκοτάδι. Να γίνει σκοπός μαγικός.
Έλα κοντά, έλα κοντά. Μη μου φοβάσαι άλλο πιά.
Δωσ' μου ζωή, δωσ' μου ζωή. Πίστεψε, θα είμαι εκεί.

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Στέλλα, τώρα είδα το σχόλιό σου εδώ :-) Ευχαριστώ πολύ! Το "Καλημέρα, σ' αγαπώ" είναι καρπός της έμπνευσης που κάποτε μου χάρισε μια ωραία μελωδία. Γι' αυτό έχει και αυτή τη μορφή. Το έγραψα και φαντάστηκα να τραγουδιέται σαν ντουέτο από ανδρική και γυναικεία φωνή... Χαίρομαι που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή