«ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ» Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Γλαρόλυκοι!


Να λοιπόν που, δέκα χρόνια μετά το μυθιστόρημα "Σημασία έχει μονάχα η ζωή", τελευταία μου κυκλοφορία σε έντυπη μορφή και σχεδόν δύο μετά το αποκλειστικά ψηφιακό "Το φιλί και το ταξίδι", ένα νεό μου βιβλίο κυκλοφορεί τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή.

Ο "Οδοιπόρος" είναι ένα αφήγημα που απηχεί πολλές από τις μύχιες σκέψεις μου, τις αγωνίες μου για τον άνθρωπο, το σήμερα και το αύριο, στοιχεία εκείνα της έμπνευσής μου που με ακολουθούν όλα τα χρόνια που γράφω και συνήθως εκφράζω ευκολότερα υπό το πρίσμα του συμβολισμού. Ο Οδοιπόρος γεννήθηκε ως ήρωας τέτοια εποχή πριν δύο χρόνια - ήταν, μάλιστα, ακριβώς μια μέρα σαν κι αυτή, 19 Οκτωβρίου, όταν δημοσίευσα εδώ, στο ιστολόγιό μου, ένα πρώτο διήγημα γεμάτος χαρά, αλλά και αγωνία να αποτυπώσω σε κάποια μορφή όλα όσα είχαν αρχίσει να γεμίζουν το μυαλό μου. Με το κείμενο του βιβλίου ακόμα να γράφεται, ακολούθησε πέρυσι η πειραματική μικρού μήκους ταινία, ένα εχγείρημα που έδωσε στον Οδοιπόρο άλλη διάσταση. 

Σήμερα, με την αγάπη και τη φροντίδα της νέας μου λογοτεχνικής (και όχι μόνο) φωλιάς, των Ανεξάρτητων Εκδόσεων Γλαρόλυκοι, το νέο αυτό βιβλίο φεύγει πια από τα χέρια μου, επιθυμώντας να συναντήσει όλους εσάς, να συνομιλήσει μαζί σας, να σας συντροφεύσει όσο πιο ουσιαστικά μπορεί. Ο Οδοιπόρος αποτελεί για μένα ένα σημείο καμπής, ανοίγοντας για μένα έναν νέο δημιουργικό κύκλο που εύχομαι να συνεχιστεί εξίσου δυνατά. Ομολογώ πως είμαι πολύ χαρούμενος, περήφανος μπορώ να πω γι' αυτό το βιβλίο.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς καί από εδώ τον Χρήστο Κουλαξίζη των Εκδόσεων Γλαρόλυκοι, για την αγάπη και τη θέρμη με την οποία αγκάλιασε τον Οδοιπόρο, σαν βιβλίο, σαν ταινία, αλλά περισσότερο σαν ιδέα. Ο χώρος του βιβλίου στην Ελλάδα θα ήταν πιο όμορφος αν υπήρχαν περισσότεροι άνθρωποι σαν τον Χρήστο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, επίσης, στην Έλενα Ζελίν, για την θαυμάσια επικοινωνία και το συνταίριασμα που είχαμε κατά το στάδιο της επιμέλειας του κειμένου. Τέλος, πολλά ευχαριστώ στους ομότεχνους αγαπημένους φιλους, την Ευρυδίκη Αμανατίδου, τον Χάρη Γαντζούδη αλλά και την φίλη και συνάδελφο Μιχαέλα Χωραφά, που λειτουργώντας σαν "beta readers" έβαλαν το λιθαράκι τους στην τελική μορφή του βιβλίου.

Αποκτήστε τώρα το αφήγημα "Οδοιπόρος" σε έντυπη ή και ψηφιακή μορφή μέσα από την ιστοσελίδα των Εκδόσεων Γλαρόλυκοι και παραλάβετέ το εύκολα και αξιόπιστα σε όλη την Ελλάδα - επίσης και μέσω της υπηρεσίας "Box Now" σε σημείο της επιλογής σας. 

Φυσικά, μπορείτε να παραγγείλετε τον "Οδοιπόρο" και σε όλα τα βιβλιοπωλεία!

Ο "Οδοιπόρος" σας περιμένει επίσης και στο Goodreads.





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια