Στη μνήμη του Αλεχάντρο Ρίπλεϊ


Σήμερα η μαμά μου θα με πάει βόλτα στο ποτάμι. Πόσο χαρούμενος είμαι! Την είχα δει το πρωί που έκλαιγε αλλά τώρα δεν είναι στεναχωρημένη, νιώθω τόσο όμορφα. Έκανα και σήμερα μια προσευχή να σταματήσει η μαμά μου να κλαίει, με άκουσε ο Χριστούλης. Πήρα και φόρεσα την αγαπημένη μου μπλούζα, να την ευχαριστήσω, εκείνη μου την είχε κάνει δώρο το προηγούμενο καλοκαίρι. Ακόμα η μαμά μου δεν μπορεί να καταλάβει αυτά που προσπαθώ να της πω. Δεν έχω άλλον τρόπο, αλλά να, τη βλέπω, σήμερα είναι καλά. Το πρόσωπό της είναι ήρεμο, δεν είναι όπως τις άλλες μέρες. Έχει ήλιο κι ο ουρανός είναι καθαρός. Μπορώ και μυρίζω τα δέντρα. Όμορφη μέρα, σαν τη μαμά μου όταν δεν κλαίει. Με πήρε απ' το χέρι και τη νιώθω ζεστή. Περπατάμε και την παρατηρώ που κοιτάζει μπροστά. Αχ, προσπεράσαμε μερικά ωραία λουλουδάκια, δε με κοίταξε που ήθελα να της τα δείξω. Κοντά στο ποτάμι σίγουρα θα βρούμε κι άλλα. Έχει πολλά αυτή την εποχή, θέλω να κόψω και να της δώσω ένα. Δεν έχω άλλον τρόπο. Να, το ποτάμι μαμά! Φθάνουμε στην όχθη και με σηκώνει αγκαλιά, όμως έχει αρχίσει πάλι να κλαίει. Με κρατάει δυνατά. Προσπαθώ να κατέβω από την αγκαλιά της, έχω δει μερικά λουλούδια λίγο παραπέρα, θέλω να πάω να κόψω να της δώσω μερικά. Ας με άφηνε να κατέβω, της αρέσουν τα λουλούδια. Δε θέλω να βλέπω τη μαμά μου πάλι να κλαίει. Δε με αφήνει. Πλησιάζει ολοένα πιο το νερό. Στο σπίτι παίζουμε με το νερό. Έχει πάρα πολύ εδώ, είναι μεγάλο αυτό το ποτάμι, πρώτη φορά το βλέπω από τόσο κοντά. Όμορφα είναι, αλλά η μαμά μου κλαίει. Φοβάμαι λίγο και τη σφίγγω. Φοβάμαι, μαμά. Με τραβάει από πάνω της, με σηκώνει στα χέρια και με κοιτάζει. Με κατάλαβε, άραγε;

Σήμερα η μαμά μου με πήγε βόλτα στο ποτάμι. Παράξενο είναι, μου φάνηκε παγωμένο το νερό μα γρήγορα ζεστάθηκε και δεν το καταλάβαινα. Τη μαμά μου δεν τη βλέπω. Προσπαθούσα να έχω τα μάτια μου ανοιχτά, αλλά ξαφνικά γέμισαν από ένα φως παράξενο, πολύ δυνατό. Εσύ είσαι που με σηκώνεις τώρα και με παίρνεις στην αγκαλιά σου; Εσύ είσαι μαμά;


Στη μνήμη του Αλεχάντρο Ρίπλεϊ

του 9χρονου αυτιστικού αγοριού από τις ΗΠΑ, που δολοφόνησε η μητέρα του στις 21 Μαΐου 2020, ρίχνοντάς τον σε κανάλι στην περιοχή του Μαϊάμι. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια