"ΓΡΑΦΟΜΗΧΑΝΕΥΟΝΤΑΣ" στο YouTube


Το σκεφτόμουν καιρό, το είχα συζητήσει και με κάποιους φίλους από κοντά, τώρα ήρθε η ώρα να αφήσω κατά μέρος τις ντροπές μου και να γίνει! Mια νέα σειρά βίντεο στο κανάλι μου στο YouTube, αφιερωμένα στις γραφομηχανές.

Το πρώτο βίντεο αυτής της σειράς είναι αφιερωμένο σε με μια Consul 233 του 1967, την γραφομηχανή που πιο πρόσφατα ήρθε στα χέρια μου - και τη χαίρομαι ιδιαίτερα, όπως θα διαπιστώσετε και στο βίντεο. Γκεστ σταρ... ο σπουδαίος Ρώσος ποιητής Αλεξάντρ Πούσκιν.


Με τον καιρό θέλω αυτή η σειρά βίντεο να ενισχυθεί τόσο στις γραφομηχανές που θα παρουσιάζονται, όσο και στους δημιουργικούς τρόπους που θα τις χρησιμοποιούμε, μαζί και με χρηστικές πληροφορίες για τον καθαρισμό και την σωστή συντήρησή τους.

Αν ενδιαφέρεστε κι εσείς για τις γραφομηχανές, να επισκέπτεστε συχνά και το ιστολόγιό μου Grafo ex Machina που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτές και φυσικά, ακολουθήστε το κανάλι μου στο YouTube για να βλέπετε όλα τα νέα μου βίντεο. Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια και τις ιδέες σας για τα επόμενα επεισόδια του "Γραφομηχανεύοντας".

Δείτε εδώ το πρώτο επεισόδιο της σειράς "Γραφομηχανεύοντας".


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια