3 χρόνια Γλαρόλυκοι!

Κυλάει ο χρόνος σαν νερό. Κοινοτοπία, θα μου πείτε, μα και αλήθεια μεγάλη. Μήνας σπουδαίων γενεθλίων ο Ιούνιος και δεν αναφέρομαι φυσικά στα δικά μου, αν και καρκινάκι των πρώτων ημερών, αλλά στις αγαπημένες Ανεξάρτητες Εκδόσεις Γλαρόλυκοι.

Η δημιουργική συντροφιά που κάνει τη διαφορά, συμπληρώνει τρία χρόνια πραγματικής καλλιτεχνικής ελευθερίας και το γιορτάζει παίρνοντας όλους τους φίλους της μαζί απ' το χέρι, χαρίζοντας -στην ουσία- τις εκδόσεις της. Για όλον τον υπόλοιπο Ιούνιο, όλες οι εκδόσεις των Γλαρόλυκων θα προσφέρονται με 50% έκπτωση, αρκεί στο chεckout να βάλετε τον κωδικό 3YEARS.

Στην γενναία αυτή προσφορά περιλαμβάνονται τα πάντα: βιβλία ενηλίκων πεζογραφίας και ποίησης, παιδικά βιβλία, βιβλία μικρού σχήματος, οι μουσικές εκδόσεις αλλά και τα υπέροχα αξεσουάρ - αλήθεια, τα μπλουζάκια τα έχετε δει; Όλα στη μισή τιμή για να ανακαλύψετε νέους τίτλους, να συμπληρώσετε τη συλλογή σας ή να κάνετε υπέροχα δώρα σε αγαπημένα σας πρόσωπα. Τι καλύτερο από ένα βιβλίο;

Μήπως είναι η πιο κατάλληλη ευκαιρία να αποκτήσετε τον Οδοιπόρο, όσοι ακόμα δεν το έχετε κάνει, μαζί και με κάποιο άλλο βιβλίο των Γλαρόλυκων ή πχ με ένα μπλουζάκι; Με 50% έκπτωση, η στιγμή είναι ιδανική!

Θέλω κι εγώ στέλνοντας την αγάπη μου, να ευχηθώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά, πάντα ελεύθερα και δημιουργικά στην θαυμάσια οικογένεια των Γλαρόλυκων, μια οικογένεια της οποίας αισθάνομαι κι εγώ μέλος έχοντας κάνει τόσα όμορφα πράγματα μαζί τους αυτά τα τρία χρόνια. Χρόνια πολλά λοιπόν κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα κάναμε και για όσα έρχονται!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια