"Λογοτεχνίας το ανάγνωσμα" podcast


Οι αναγνώσεις λογοτεχνίας που κάνω μέσα από την εκπομπή "Εδώ τα καλά βιβλία", γέννησαν την ιδέα της δημιουργίας ενός ειδικού καναλιού μέσα από το οποίο οι αναγνώσεις αυτές θα είναι διαθέσιμες ξεχωριστά. Έτσι, αποφάσισα να δημιουργήσω το πρώτο μου podcast κανάλι.

Η εκπομπή "Εδώ τα καλά βιβλία" των Ανεξάρτητων Εκδόσεων "Γλαρόλυκοι", που παρουσιάζω κάθε δεύτερη και τέταρτη Παρασκευή του μήνα στο διαδικτυακό ραδιόφωνο του Polis View, μου έδωσε την ευκαιρία να μοιραστώ με τους ακροατές όμορφα αναγνώσματα, πεζά, ποίηση, κείμενα που μέσα στα χρόνια αγάπησα. Το νέο μου podcast ονομάστηκε "Λογοτεχνίας το ανάγνωσμα" και θα έχει τον ρόλο μιας online ψηφιακής "βιβλιοθήκης", άμεσα προσβάσιμης για όλους, που θα φιλοξενεί τις αναγνώσεις αυτές. Μελλοντικά, ίσως δημιουργήσω και αποκλειστικό υλικό για το podcast... θα δείξει.

Φυσικά, πρέπει εδώ να θυμίσω ότι ολόκληρες οι εκπομπές "Εδώ τα καλά βιβλία", ανεβαίνουν στο podcast των Γλαρόλυκων και μπορείτε εκτός από τις αναγνώσεις, να ακούσετε επιλεγμένες προτάσεις βιβλίων, ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και πολλή μουσική. 

Το podcast μου θα το βρείτε στη διεύθυνση https://anchor.fm/dimitris-nikou και είναι επιπλέον διαθέσιμο με μια απλή αναζήτηση μέσα από το Spotify και Google Podcasts - όπως και το podcast των Γλαρόλυκων, το οποίο επίσης αξίζει να αναζητήσετε και να ακολουθήσετε. 

Για αρχή, στο podcast μου σας περιμένουν τέσσερις αναγνώσεις, με κείμενα του Φώτη Κόντογλου, του Ράινερ Μαρία Ρίλκε, του Σουλκχάν Σαμπά Ορμπελιάνι και ένα θαυμάσιο ερωτικό ποίημα του Τάσου Λειβαδίτη. Επιπλέον, ένα δικό μου ποίημα με τίτλο "Στοιχειά", σε απαγγελία από τον Πλούταρχο Πάστρα, στα πλαίσια του περσινού "Φεστιβάλ της Ποίησης".


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια