«ΑΓΙΑ ΣΙΩΠΗ» ποίημα



Με πεθαίνει η ζωή σας
θα πάω εκεί που δεν πήγατε ποτέ
θα σκαρφαλώσω εκεί που ο αγέρας είναι πεντακάθαρος
είναι εκεί ο Θεός μου και με καλεί
να γίνω απόστολος της άλλης του ζωής
εκεί που ο αγέρας πνίγει πεντακάθαρος
τις λέξεις που μου μάθατε
κι η ομίχλη θολώνει στο βλέμμα
τις εικόνες που μου δείξατε
κι αυτή η Άγια σιωπή...
ω, εκείνη μόνο μου αρκεί.
δε μου αρμόζει η φυλακή
που όλοι μου λέτε για ζωή
βιός μου θα γίνει η δική σας απειλή
πεθαμένος θα 'μαι για σας
για μένα αναστημένος.


Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. Kαλημέρα, Δημήτρη. Είναι τόσοόμορφο που θα μου επιτρέψεις να αποτελέσει μια από τις επόμενες εγγραφές στο ιστολόγιό μου, φυσικά με ενεργό λινκ προς το δικό σου ιστολόγιο. ¨Ειναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για να σε γνωρίσουν οι δικοί μου επισκέπτες. Κράτα γερά. Δε βλεπουμε πια τόσο συχνά τέτοια λόγια όπως τα παραπάνω που ανάρτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο καλημέρα. Με συγκινείς με αυτά που μου λες, βεβαίως και μπορείς να το "πάρεις" στο ιστολόγιό σου. Το "Άγια σιωπή" είναι μια πρώτη μορφή που πήρε μια ιδέα που ελπίζω να καταφέρω να αναπτύξω μελλοντικά όπως την σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οκ. Ανάμενε σε 2-3 μερούλες την εγγραφή! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα κι όταν όλα γύρω θα αλλάξουν και θα αλλοιωθούν, η φωνή σου να είναι καθαρή και να σπάει τις σιωπές που ελοχεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευρυδίκη και Mel (που υποψιάζομαι ποια είσαι...χεχεχε) σας ευχαριστώ πολύ!! Η σιωπή έχει αποδειχθεί πολλές φορές στη ζωή μου, σύμβουλος σωστός, δύσβατος σαν δρόμος, μα οδηγεί σε μέρη όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή